BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 9, 2011

abah~~~


salam. .arini alhamdulilah aku shat je..now aku kat kolej.sat lg de
klas kul 2ptg..
aku tbe2 je rindu kt abah aku yg bernama Rasidi..umm dont know why...dh dkt 2bln abah aku menghilangkan diri..aku xtwu nape n di mana abah aku berada skg..aku btol2 perlukn dy n amat merindukn dy..tiap2 ary aku berdoa agar abah aku muncul n bertanggungjawab semula terhadap aku n adik2 aku..kenapa lah abah wat aku begini?? pe slh aku?? aku twu semenjak aku masuk blaja ni aku byk mnx duik n ssh kn dy tp aku xde niat begitu.sepatut nya abah aku twu akan tanggungjawabnya yg besa terhadap aku n adik2 aku walaupun abah dh berpisah dgn ma..lbh kurang 15 lbh abah berpisah dgn ma tp abah xpnh berubah akn tanggungjawab besa nya..dh byk kli aku menangis kerna skap abah aku 2..sepanjang idup aku hanya di temani kesabaran n keredaan atas ape yg menimpa aku ini..aku tlh pikul tanggungjawab besa sbg seorang kakak sulung terhadap adik2ku setelah abah meninggalkn kmi..aku akui kdg2 teramat marah n berdendam terhadap nya tp ape kn daya dy ttp abah aku sampai bila2..aku kesian sgt kt mak aku..dy tlh pikul tanggungjawab sbg sorang ibu n ayah jgk terhadap aku n adik2 ku..byk dugaan n
kepayahan ma membesar kn kmi..2 la aku amat respect kt mak aku sbb sampai skg ma ttp kuat besar kn kmi..THANKZ A LOT MA!! aku hanya merasai ksh syg dari sorang ayah hanya sekejap je tp berbanding adik2 aku lg la xpnh merasai sbb abah tinggalkn kmi sejak adik aku no 3 lahir..kdg2 aku kesian dgn dpe.tp apa kn daya dh takdir idup begitu..aku doa one day abah muncul kembali n bertanggungjawab terhadap keluarga aku..aminn...:(

No comments:

Post a Comment