BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 26, 2011

kata2 kau....

 arini aku terima satu kata2 kuang ajar or lbh saintifik kata2 hinaan dri sorang laki yg rapat dgn aku...
mmg mula2 aku pat mcg dari dy 2 wat aku benggang n ase dh f** *p kt dy.aku twu mule2 aku dh wat dy mara tp aku xde niat pon..yg dy lbh2 duk emo pe hal ha! ko yg mule wat aku benggang.sbb hal kecik cm ane bleh terdetik aty ko ckp cmtu kt aku..td aku ase nk nageh tp ble pkr blik, aku dh janji xleh nageh dh ble terima hinaan org laen..aku harus kuat..ko nk twu x kte2 ko 2 wat aku terigt kt pak cik aku yg penah hina n ckp aku cmtu.lbh kurang same twu x!! ntah la..aku tergamam tbe2..maybe aku dh wat dy mara tp xpnh dy ckp aku cmtu..
sampai aty ko kn! aku ase nk balas je mcg 2 tp ble pkr blik aku xperlu wat cmtu..bia kn dy dgn kemarahan dy 2..nti dy menyesal n jgn tanye nape aku lenyap dari idup ko..aku bkn pompuan hina yg sng ko bleh kua kte2 cmtu..aku xkn bia kn..thankz tuk e2 bro..aku akn igt sampai bila2..mudah mudahan allah kuatkn aty hamba nya ni..aminnn..salam tq

No comments:

Post a Comment